השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    הסכם ממון עורך דין

    למה חשוב לערוך הסכם ממון עורך דין מלווה?

    אם החלטתם על חיים משותפים בהסכם או בנישואין, הגיע הזמן לדבר על הסכם ממון שיסדר את כל ענייני הרכוש והפיננסים. בשעה שיש הסכם ממון עורך דין מלווה אתכם בהכנתו ובדיון על כל הסעיפים החשובים לטווח ארוך. אמנם אף אחד לא מתחתן על מנת להתגרש, אך החיים מלמדים שתמיד קיים  סיכוי שכזה, ולכן עדיף לחסוך כמה שיותר עגמת נפש ולדעת שבכל מקרה שיבוא, הגעתם להסכמות מראש. עורך הדין חיים פכטר מיומן בעריכת הסכמי ממון לחיים משותפים שלוקחים בחשבון כל אפשרות וישמרו עליכם גם בעתיד.

    מדוע חשוב הסכם ממון עורך דין שיערוך זאת?

    • נישואים בפרק ב' או ג' נפוצים יותר היום ולכן לאנשים המגיעים למערכת היחסים עם רכוש ונכסים קודמים, חשוב לדעת מה תהיה חלוקתם. כשיש להם חיים משותפים טובים אין הדבר אומר שהצד השני יהיה מוכן לתת ולחלוק כל מה שישייך לו, במיוחד כאשר ישנו פער במצב הכלכלי של בני הזוג.
    • שלב שבו מאוהבים אבל גם שקולים ויודעים בדיוק כיצד ללכת אחד לקראת השני בלי משקעים, זה בדיוק הזמן הנכון לעריכת הסכם ממון לימים סוערים וטובים פחות. כשזה נעשה מרצון וברוח טובה יש יותר סיכוי להחליט ולהסכים על סעיפים שונים ולריב פחות על סעיפים קטנוניים.
    • אם ישנה משפחה משני הצדדים כשנישאים בגיל מבוגר, ברור מאליו מדוע רוצים להבטיח גם את עתידם. בתקופה בה אנשים מבוגרים רבים מוצאים זוגיות, חשוב יהיה להתייחס למכלול החיים שלהם ולא להדיר אף אחד מהעיזבון שלהם.
    • הסכם ממון מבטיח קיצור הליכים בבית המשפט והתחשבות בבני הזוג שהגיעו להסכמה בזמן. ישנם מקרים נדירים שבהם הסכם ממון מופר או אינו מאושר בבית המשפט, על כן מומלץ להיעזר בעורך הדין בכדי להבטיח שהדבר לא יתרחש.

     אל תוותרו על הסכם ממון

    רצוי לא לוותר על הסכם ממון עורך דין שיערוך זאת למענכם במקצועיות. עורך הדין חיים פכטר יציג בפניכם את כל האפשרויות ויערוך הסכם ממון שיתאים לדרישות ולתנאי החיים שלכם.

    הסכם ממון עורך דין

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי