השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    עורך דין לענייני משפחה

    עו"ד חיים פכטר מתמחה בליווי תיקי והליכי גירושין מתחילתם ועד סופם, ובכלל זה מתמחה בתביעות מזונות, קביעת משמורות ילדים, חלוקת רכוש בין בני הזוג ועריכת הסכמי גירושין.

    בענייני גירושין, בהם קיים הבדל ניכר בין ניהול ההליך בבית הדין הרבני לבין ניהול ההליך בבית המשפט לענייני משפחה, האסטרטגיה הנבחרת על ידי עורך הדין עשויה להשליך באופן משמעותי על התוצאות הסופיות של ההליך. מסיבה זו, משרדנו מייחס חשיבות גדולה לגיבוש אסטרטגיה נכונה ומדויקת לכל לקוח/ה, בהתאם לתוצאות הרצויות, החל מתחילת ההליך ועד סופו.

    כחלק אינטגרלי מגיבוש האסטרטגיה המשפטית, משרדנו מסתייע באנשי מקצוע מומחים בתחומם, לרבות חוקרים פרטיים, רואי חשבון ועובדים סוציאליים, לצורך מתן חוות דעת בבית המשפט.

    מומחיותו של עו"ד פכטר בתחום דיני העבודה מהווה יתרון משמעותי בהליכי גירושין בכלל ובמסגרת חלוקת הרכוש בין בני הזוג בפרט, בייחוד בכל הנוגע לזכויות הפנסיוניות שבני הזוג צברו לאורך השנים.

    כחלק מתחום דיני המשפחה עו"ד פכטר מתמחה בעריכת צוואות, עריכת הסכמי ממון וניהול סכסוכי ירושות בבית המשפט לענייני משפחה.

    תתפלאו לדעת באילו נושאים חשובים נוספים מטפל למענכם עורך דין לענייני משפחה. יש לכם כתובת ברורה במשרד עורכי דין חיים פכטר לכל נושא שקשור לענייני משפחה ורצוי לדעת בדיוק במה יוכלו לסייע לכם. לא רק ענייני נישואין וגירושין מטופלים בתחום זה, אלא גם אימוץ, ענייני ירושה וצוואה, אפוטרופסות, חלוקת רכוש וטיפול בעיזבון – כל מה שקשור למשפחה ואינו יכול להיפתר לבד, או דורש מסמכים משפטיים כדי לטפל בכך.

    במה מטפל עורך דין לענייני משפחה?

    • הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים הם הבסיס לכל התקשורת זוגית או נישואין. אפשר כמובן לערוך הסכמי ממון גם לאחר שהתחלתם בחיים המשותפים, אבל רצוי לעשות זאת כצעד ראשון ובונה אמון כאשר מחליטים על הבית המשותף כדי לפתור הרבה מחלוקות במקרה של פרידה ולקצר תהליכים של גירושין ומשא ומתן על נכסים וכספים.
    • גירושין הם תהליך שדורש ייעוץ, ליווי, עריכת הסכמי גירושין או ייצוג בתיק גירושין למקרה שאין ברירה ומגיעים עם המחלוקות לבית המשפט או לבית הדין. עורך הדין שמייצג אתכם נלחם למענכם כדי שתוכלו לצאת עם ההסכם הטוב ביותר שמתאים לצרכים שלכם. ניתן לקבל יותר מידע עורך דין גירושין בראשון לציון
    • עריכת צוואות היא התחום שבו אתם מנסחים יחד עם עורך הדין שלכם את כל הרצונות שלכם לאחר מותכם. מדובר לא רק בעיזבון שלכם שנחשב חומרי, אלא גם בכל בקשה נוספת ומיוחדת שקשורה להנצחה או לכל עניין שחשוב לכם להבטיח את קיומו.
    • פתרון סכסוכי ירושה נחוץ במקרים שבהם אין צוואה או שקיים ערעור או התנגדות על הצוואה מצד אנשים שרואים עצמם זכאים לחלק בעיזבון. כדי לייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם יש צורך בעורך דין מנוסה שעושה את העבודה למענכם.

    עורכי דין לענייני משפחה מציעים טיפול בעניינים שבתוך המשפחה

    יש נושאים שאין ברירה אלא לטפל בהם בצורה משפטית ולכן עורך דין לענייני משפחה הוא האדם הנכון לייצג אתכם. לפעמים חושבים בטעות שאפשר לפתור כל דבר ללא פנייה לבית המשפט והתוצאה היא לרוב הפסד כספי או הפסד של זכויות אחרות. משרד עורכי דין חיים פכטר עובד בשבילכם כדי להבטיח את הזכויות והאינטרסים שלכם.

     


     

     

    חיים פכטר - עורך דין לענייני משפחה הכי טוב בארץ

     

    חיים פכטר - עורך דין דיני משפחה שדואג לאינטרסים שלך

    מידע נוסף בנושא

    באילו נושאים עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון מטפל?

    • כל מי שיש לו קרובי משפחה בעלי מוגבלויות או קשישים שלא יכולים לטפל בעצמם יודע שמישהו חייב לקחת עליה אחריות, אבל אינו יודע במה זה כרוך. האחריות אינה מסתכמת רק בטיפול סיעודי או במענה לצרכים האישיים שלהם, אלא דורש גם טיפול בעניינים רשמיים כמו כספים, טיפולים רפואיים והסדרת מעמד. כל אלה הם נושאים שרק עורך דין שמטפל בענייני משפחה יכול להסדיר ולהבהיר לכם מה יש לעשות, ולהוביל את המהלכים לכך.
    • זהו איש המקצוע שיכול לטפל בהסדרת מעמד אישי כמו נישואין וגירושין לבעלי אזרחות זרה או זוגות מעורבים שאינם יכולים להינשא ברבנות, וכל מה שקשור בכלל בנישואין ובגירושין, ועוד צעדים שתרצו לנקוט לאחר הגירושין. במקרים שבהם יש לנהל את התהליך מהצעד הראשון אתם פונים אליו לייעוץ כדי לתכנן את אסטרטגיית הפעולה ואחר כך לנהל את המהלכים בדרך הטובה ביותר.
    • צוואות וירושות הן תחום שפחות מדי מתמצאים בו וזה גורם להפסדים ולעגמת נפש רבה במשפחות. אי ידיעת חוקי המדינה גורמת להנחות יסוד שגויות בנוגע לחלוקת הרכוש ולזכויות בני משפחה בעיזבון המנוחים, ולכן כדאי לדעת יותר מה מותר לעשות כדי לוודא שהעיזבון שלכם יגיע באמת למי שרציתם שיקבל אותו.

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון

    מעטים מדי יודעים על תפקידיו המורכבים של עורך דין לענייני משפחה שיכול לסייע לכם בנושאים חשובים ומאוד אישיים. כאשר קורים במשפחה אירועים שדורשים טיפול משפטי או שרק פרוצדורות משפטיות כאלה יכולות להסדיר, אתם רוצים לצדכם את איש המקצוע הדיסקרטי והאמין ביותר לטיפול בכך. משרד עורכי דין חיים פכטר מסייע לכם ברגעים שבהם תצטרכו לנהל הליכים שדורשים רגישות ואמפתיה וידע רב כיצד למצוא לכך פתרונות חוקיים.

    התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה חיים פכטר תעזור לכם לשמור על זכויותיכם

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון מבטיח שכל זכויות בני המשפחה יישמרו גם בתחום רגיש זה, מבלי שהטיפול יפגע במי מכם. משרד עורכי דין חיים פכטר מטפל בכל ההיבטים החוקיים של מה שקשור לחיינו האישיים, בכל הרגישות והאחריות המתבקשות כדי להקל עליכם ולהוביל אתכם למימוש הזכויות שלכם.

    במה עוסק עורך דין משפחה בראשון לציון?

    • צוואות וירושות בישראל כפופות לחוקי העיזבון של המדינה ולא כל מה שנראה לכם הגיוני עשוי להיות תקף בבית המשפט. חלוקת הרכוש והעיזבון לא יכולה להיות לפי רצונכם אם לא השארתם אחריכם צוואה מסודרת, תקפה חוקים שגם בית המשפט יוכל לאשר ולהורות לקיים. אם אתם רוצים לוודא שהעיזבון שלכם אכן יגיע למי שחשבתם עליו, התייעצו עם עורך הדין כדי לערוך צוואה חוקית בצורה נכונה.
    • לפני כל חיים משותפים רצוי לחשוב גם על ההיבטים החוקיים, הפיננסיים והמשפטיים של חייכם, ולמסד אותם בצורה מוסכמת בחוזה, הסכם ממון או חיים משותפים. יש לזה שמות רבים אבל העיקרון זהה – לדעת בדיוק מה יקרה ביום שבו יתפרק התא המשפחתי ולהכיר את הזכויות שלכם בתוך הזוגיות החדשה. דווקא כאשר אתם הכי מאוהבים וללא מטענים רגשיים שליליים, זה הרגע לערוך הסכם כזה.
    • כאשר הורים קשישים מאבדים את היכולת לטפל בעצמם או גם כאשר קרובי משפחה צעירים נתקלים באירועי חיים שנוטלים מהם את היכולת הזאת, אתם אלה שצריכים להיכנס ולמלא את התפקיד של האפוטרופוס במצבים רבים. את כל זה יש לעגן חוקית ומשפטית.

    עורך דין משפחה בראשון לציון

    ברגעים שבהם לא ברור לכם מה החוק אומר בנוגע למצבים שאתם נתקלים בהם ביום יום, אתם זקוקים לשירותי עורך דין משפחה בראשון לציון. הייעוץ והליווי האישי שתקבלו ממנו יוכל להבהיר לכם בדיוק מה מותר ומה אסור, ומה החוק אומר כדי לתמוך בכם למציאת פתרון. הנושאים הרבים שבהם עוסק משרד עורכי דין חיים פכטר מביאים אותו לסייע במצבים הכי רגישים ולכן הוא מציע לכם לא רק הבנה אלא ייצוג וסיוע מעשי שיעזרו לכם לפתור מצבים מורכבים במיוחד.

    כשהחוק והמשפט נוגעים בחיי המשפחה היעזרו בעורך דין לדיני משפחה חיים פכטר

    גם אנשים נורמטיביים זקוקים לשירותי עורך דין משפחה בראשון לציון כאשר הם נתקלים בהיבטים מסוימים של החיים. ברגעים כאלה מומלץ לא לעשות שום צעד מבלי להתייעץ עם עורך הדין שיכול לעזור לכם לפעול נכון. משרד עורכי דין חיים פכטר עוזר לכם לתכנן את החיים ואת הצעדים המשפטיים שלכם כדי לפתור בעיות וכדי לתת מענה לצרכים שלכם ושל בני משפחה.

    עורך דין דיני משפחה בראשון לציון

    אחד מתחומי העיסוק הרגישים ביותר בתחום המשפט הוא תחום המשפחה. אף על פי שיש כל כך הרבה תחומים משפטיים שיושבים תחת תחום האחריות של עורך דין משפחה בראשון לציון, זה לא סותר את העובדה שמדובר על האדם היחיד שמוכשר לתת לכם ייעוץ משפטי בענייני מרגישים מאוד כמו אימוץ או התמודדות עם בעיות בתוך המשפחה. ובדיוק מהסיבה הזו, בכל פעם שבה יש לכם מחלוקת בתוך המשפחה, אתם רוצים וגם חייבים לפנות לעזרתו של עורך דין דיני משפחה בראשון לציון ויפה שעה אחת קודם, על מנת לקבל את כל המידע הדרוש לכם. הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין חיים פכטר מספק שירותי עורך דין משפחה בראשון לציון ומאפשר לכם לקבל בדיוק את התמונה המשפטית וייעוץ שחשוב לכם לקבל.

    עורך דין למשפחה – מטפל במקרים מורכבים ומאתגרים

    אחד מתחומי העיסוק המורכבים ביותר שנופלים תחת תחום האחריות של עורך דין משפחה בראשון לציון, הוא תחום הגירושין. סיומם של החיים המשותפים בתור משפחה, הוא רגע כואב ועצוב לכם כזוג, אבל גם לילדים שחיים תחת קורת הגג שלכם. רגע מאתגר מאוד שכולל גם התעסקות באלמנטים כלכליים, כאשר האווירה מתוחה מאוד בין שני בני הזוג והקושי להגיע לעמק השווה ניכר במיוחד. מה שאומר, שצריך למצוא מתווך בדמות עורך דין משפחה בראשון לציון, שמסוגל להציע לכם את הפתרונות היצירתיים או ללוות אתכם בתהליכי גישור ומשא ומתן, והכל כדי להגיע למצב שבו אתם מבינים איך נראה הסכם הגירושין והפרידה שלכם ולוקחים אחריות על ההחלטה המשפחתית.

    שמים את טובתם של הילדים במשפחה במרכז תשומת הלב

    בנושאי משפחה, הילדים תמיד צריכים להיות במרכז תשומת הלב. בוודאי כשמדובר על מחלוקות קשות ומורכבות בין אחים או בני זוג. ובוודאי אם אתם מערבים עורכי דין מהצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חיים פכטר. ולכן, צריך לוודא כל הזמן שאתם דואגים לילדים ומבטיחים את רווחתם ושלומם גם כאשר התהליך המקצועי הוא מאוד לא פשוט ואפילו אם אתם מאוד כועסים.

     

    עורכי דין בענייני משפחה בראשון לציון

    המשפחה שלכם היא אולי הדבר החשוב ביותר שיש לכם בחיים, אבל יש רגעים בחיים שבהם משפחה לא מסכימה על התנהלות מסוימת או שהמשפחה עומדת להתפרק בגלל חילוקי דעות בין בני הזוג. ברגעים האלה אי אפשר להיות ניטרליים כי לכל אחד מאיתנו יש את האינטרס האישי שלו ביחד עם האינטרס המשפחתי. לא משנה איזו מחלוקת קורעת את המשפחה שלכם בימים האלה, ברגע שבו החלטתם שאתם עושים את כל המאמצים על מנת לאפשר לעצמכם לחזור להיות משפחה, עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון, הוא האדם איתו אתם רוצים לעבוד כדי למצוא את העמק השווה. ולכן, מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרתו של עורך הדין חיים פכטר, כדי לקבל את הליווי המשפטי של עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון מהשורה הראשונה.

    תפקידו של עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון

    אם ניקח לדוגמה תיקים של אלימות במשפחה, תפקידו של עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון, הוא תפקיד מאוד מורכב ומאוד רחב. מצד אחד, עורך הדין חייב לשים למול עיניו את טובתם של הילדים הצעירים שסובלים מאותה אלימות של אחד מבני המשפחה שלהם. ומן הצד השני ישנם היבטים חברתיים, פליליים, ואפילו כלכליים שיכולים להשפיע על חייהם של הילדים בעתיד הקרוב והרחוק. כל אלו נכנסים לתוך התחשיב של עלות מול תועלת, מבחינה משפטית, ועל בסיס כל המידע הנתון אל מול עורך דין לענייני משפחה, הוא יכול להציע לכם את אסטרטגיית הפעולה המשפטית הנוחה והנכונה ביותר לצרכים שלכם.

    עו"ד משפחה- ניהול תיקים מורכבים ורגישים – בצורה אחראית

    הרגישות של תיקי משפחה, היא אולי הבעיה הגדולה והמאתגרת ביותר שעומדת מול עורך דין לענייני משפחה. עורך דין חיים פכטר, יודע להסתכל על כל תיק בצורה אחראית, מתוך הבנה של הצרכים של כל בני המשפחה המעורבים בתהליך העבודה המשותף, ועל בסיס נכונות למצוא פתרונות המתאימים להם. רק בצורה כזו, אתם יכולים לשמור על המשפחה שלכם שלמה, אבל גם להתמודד עם אירועים מורכבים מאוד ומאתגרים מאוד.

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי