השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם
חיים פכטר –  משרד עורכי דין

    במה מטפל עורך דין לענייני משפחה?

    תתפלאו לדעת באילו נושאים חשובים נוספים מטפל למענכם עורך דין לענייני משפחה. יש לכם כתובת ברורה במשרד עורכי דין חיים פכטר לכל נושא שקשור לענייני משפחה ורצוי לדעת בדיוק במה יוכלו לסייע לכם. לא רק ענייני נישואין וגירושין מטופלים בתחום זה, אלא גם אימוץ, ענייני ירושה וצוואה, אפוטרופסות, חלוקת רכוש וטיפול בעיזבון – כל מה שקשור למשפחה ואינו יכול להיפתר לבד, או דורש מסמכים משפטיים כדי לטפל בכך.

    • הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים הם הבסיס לכל התקשורת זוגית או נישואין. אפשר כמובן לערוך הסכמי ממון גם לאחר שהתחלתם בחיים המשותפים, אבל רצוי לעשות זאת כצעד ראשון ובונה אמון כאשר מחליטים על הבית המשותף כדי לפתור הרבה מחלוקות במקרה של פרידה ולקצר תהליכים של גירושין ומשא ומתן על נכסים וכספים.
    • גירושין הם תהליך שדורש ייעוץ, ליווי, עריכת הסכמי גירושין או ייצוג בתיק גירושין למקרה שאין ברירה ומגיעים עם המחלוקות לבית המשפט או לבית הדין. עורך הדין שמייצג אתכם נלחם למענכם כדי שתוכלו לצאת עם ההסכם הטוב ביותר שמתאים לצרכים שלכם.
    • עריכת צוואות היא התחום שבו אתם מנסחים יחד עם עורך הדין שלכם את כל הרצונות שלכם לאחר מותכם. מדובר לא רק בעיזבון שלכם שנחשב חומרי, אלא גם בכל בקשה נוספת ומיוחדת שקשורה להנצחה או לכל עניין שחשוב לכם להבטיח את קיומו.
    • פתרון סכסוכי ירושה נחוץ במקרים שבהם אין צוואה או שקיים ערעור או התנגדות על הצוואה מצד אנשים שרואים עצמם זכאים לחלק בעיזבון. כדי לייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם יש צורך בעורך דין מנוסה שעושה את העבודה למענכם.

    טיפול בעניינים שבתוך המשפחה

    יש נושאים שאין ברירה אלא לטפל בהם בצורה משפטית ולכן עורך דין לענייני משפחה הוא האדם הנכון לייצג אתכם. לפעמים חושבים בטעות שאפשר לפתור כל דבר ללא פנייה לבית המשפט והתוצאה היא לרוב הפסד כספי או הפסד של זכויות אחרות. משרד עורכי דין חיים פכטר עובד בשבילכם כדי להבטיח את הזכויות והאינטרסים שלכם.

    חיים פכטר - עורך דין דיני משפחה שדואג לאינטרסים שלך

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      חיים פכטר - משרד עורכי דין

      השירותים שלנו

      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי